onsdag 26 januari 2011

Becca till sverige?

Eftersom att jag lyckades somna igår, så missade jag livechatten. Men, för att jag vet att man lyckas missa en heeeeeel del om man inte är där, så jag satt nu och läste igenom chatten. Och jag kan ju säga att jag nästan skrek rakt ut när jag läste det här;

For my SILENCE tour, my publisher is going to be gathering requests from my fans and readers, and based on that information, they'll create my schedule. In the next couple of weeks, I hope to have a button on my website where you guys can request that I visit your city. The cities with the most requests, well, that's where I'll be going!!

Hur grymt är inte det!? Så när hon lägger upp den här knappen på sin hemsida, så får vi se till att försöka få hit henne, eller hur!? :D

1 kommentar:

Anna sa...

Knappen har nu kommit upp på hennes hemsida:)