måndag 2 maj 2011

OMSLAGET ÄR HÄR.


svår att andas. svårt att andas. så så så så så så galet fint. Så PERFEKT! Mitt favorit hithills. Gah, så fint. Vad tycker ni? JAG ÄLSKAR DET!

Inte nog med att det, så la Hollywoodcrush även upp en teaser från Silence, så om ni vill läsa den så klicka på 'läs mer'. Har ni inte läst Crescendo, så borde ni nog låta bli dock.. Kan spoila en aning!


He closed the distance between us, and just when I thought he'd drawn me against him, he stopped, holding himself in check. I exhaled, trying not to cry. He leaned his elbow on the doorjamb, just above my ear. He smelled so devastatingly familiar, soap and spice, the heady scent bringing back a rush of memories so pleasurable, it only made the current moment that much more difficult to bear. I was seized by the desire to touch him. To trace my hands over his skin, to feel his arms tighten securely around me. I wanted him to nuzzle my neck, his whisper to tickle my ear as he said private words that belonged only to me. I wanted him near, so near, with no thought of letting go.

"This isn't over," I said. "After everything we've been through, you don't get the right to brush me off. I'm not letting you off that easily." I wasn't sure if it was a threat, my last stab at defiance, or irrational words spoken straight from my splintered heart.

"I want to protect you," Patch said quietly.

He stood so close. All strength and heat and silent power. I couldn't escape him, now or ever. He'd always be there, consuming my every thought, my heart locked in his hands; I was drawn to him by forces I couldn't control, let alone escape.

"But you didn't."

10 kommentarer:

Jessica Flores sa...

ÄLSKAR DEN!!!! får rysningar bas jag tittar på den! KAN INTE VÄNTA TILL DEN 4 OKTOBER!!!!

Anonym sa...

OMG jag ÄLSKAR DEN!! :D

juste lite dåliga nyheter om (( förlorad ängel ))... den skulle ju ijäntligen komma ut i butiken i dag men den e försenad så den kommer den (( 16 maj )) istället.. blev grymt besviken för jag var precis på väg att åka in och köpa den men fick då reda på det här.. jag som har väntat sjukt lääänge :( men men, det som väntar på något gott väntar ALLTID för länge..
//Ronja

Bookfreak-G sa...

omg sååååååååå fin och vacker..döööör... längtar till OKTOBER!!!

Charlott sa...

LOVE IT! Men älskar nog teasern ännu mer ;).
Tro dock att hush hush alltid kommer att vara mitt favoritomslag :D

emelie sa...

Gud kan inte vänta tills den tredje boken kommer ut !!!! jag läste ut förlorad ängel på en dag, bara för att den var såå bra och spännande.

emelie sa...

GUD kan inte vänta tills den tredje boken kommer !!! läste ut förlorad ängel på en dag, bara för att den var såå bra och spännande.

Valentina sa...

Asså det är något jag inte har fattat den 4 oktober när boken kommer ut är det på svenska eller engelska???
och är den tredje boken den sista???

Scottis sa...

Det är den engelska boken som kommer då. Den svenska kommer antagligen inte fören maj-juni 2012skulle jag gissa. Har ingen aning om, om det är den avslutande delen. Hoppas verkligen inte det :o)

3mma sa...

OMG! I´m so excited! Jag bara måste läsa den boken! Älskar böckerna så sjukt mycket och jag vet inte riktigt vad jag ska säga ;_; :D

Anonym sa...

skitsnyggt omslag!!! älskar verkligen det!!! :D