söndag 9 januari 2011

Becca Fitzpatrick Live Chat!!

Först ska jag bara säga - WOW, tack för att ni kommenterar så mycket nu för tiden!! Kul att ni hänger kvar trots att jag knappt uppdaterar.

och sen måste jag påpeka att jag var nästan klart med en ny header, men så stängde min dator ner. Jag blev rätt arg kan jag säga. Haha, så vi får se när vi gör en ny.

Och så nu till anledningen till att jag faktiskt skriver ett inlägg! Becca ska ha en livechat! wohooo!!!
Förra livechatten jag var på så vann jag faktiskt en signerad bok av Becca, så jag rekomenderar att ni är där! Väldigt värt det :)
Photobucket



4 kommentarer:

Elin - TwilightFanFic/TheThirdWife sa...

vilken tid är 9pm est i sverige??

Tonja sa...

Sv: tack! tycker att han är lite för....blond? haha :D men ja, vi får se sen när den förhoppningsvis blir film.
Hoppas att de följer boken då och inte gör som med Twilight och inte följer boken haha ;)

Anna sa...

när kommer andra boken ut i sverige på svenska? :)

emelie sa...

Hej! Vet ni om crescendo finns tillgänglig i Sverige? Om inte, vet ni när den kommer ut i butik? :)