lördag 25 september 2010

Fråga - Tror ni det är Patch?

Med tanke på att bok trailern kom ut idag så tänkte jag köra en liten ''dagens fråga''! I trailern står det att det är Patch som dödade Noras pappa. Och även fansen på forumet säger att dom tror att Patch gjorde det.. Men vad tror ni?

Jag själv är likte skeptisk. Jag tycker det är för uppenbart för att det ska kunna vara Patch.. det känns som om dom vill att vi ska tro att det är Patch. Eller? Alla , kommentera vad ni tycker! Tror ni Patch dödade Noras pappa?

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag tror inte att det är Patch som har dödat Noras för. Det ska nog bara se ut som att det är han. För annars så kan det ju inte bli nått mellan Patch och Nora, hon kan ju inte bli tillsammans med den som mördade hennes far. Men jag längtar till att få läsa boken, inte många dagar kvar nu :D

Sanna* sa...

De är säkert inte han. Men enligt mig vore det roligare om de var det. För så är det aldrig i böcker. Men om hon kan förlåta honom ändå och vara med honom. Vore intressant tycker :D