måndag 23 augusti 2010

Veckans Crescendo Cookie!

Först måste jag bara be om ursäkt för att jag har varit so off. Skolan har börjat (Har super kul!) och det är lite mycket nu bara, men så fort jag kommit in i rutinerna så kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt!

Det är måndag idag , och måndag betyder Crescendo Cookie! Jag tycker det borde bli svårare för dom att komma på en bra cookie varje dag, dessutom hitta en person som ska göra videon. Jag menar, det är trots allt 56 dagar kvar!

Här kommer iaf cookien! Vem tror ni hon pratar med?



Week #4 Teaser...

"You liar" she sneered. You read it, didn't you? Who wouldn't? I hate you.
Is your life so boring that you have to go snooping through mine?

2 kommentarer:

Anna sa...

Kan ni inte fortsätta med veckans bok tips? :D

Anna sa...

Bra för behöver verkligen bok tips!:D