lördag 14 augusti 2010

Dagens Citat

Ja, det är då åtminstone vad jag tror att det är. För jag minns inte att det här var i Hush Hush? Eller är jag så trött att jag totalt har glömt det? I alla fall så tycker jag definitivt att det ska upp här.. jag totalt älskar det! Så det får bli dagens citat!



För er som inte ser så står det;
''When I was little, Dorothea's godson Lionel shattered one of the kitchen glasses. He swept up all the shards of glass except one, and he dared me to lick it. I immagined falling for Patch was a little like licking that shard. I knew it was stupid. I knew I'd get cut. After all these years one thing hadn't changed: I was still lured by danger.''
Börjar man inte längta mer efter Crescendo så säg! Och om det råkar vara ett citat från Hush Hush - my bad. Gillar det otroligt mycket i alla fall.

3 kommentarer:

Elin sa...

Jag tror faktiskt att det där vad med i Hush Hush, känner igen det

linnea sa...

jag har nyss läst hush, hush (fast på svenska dåra)
och det där var från den :)

Anonym sa...

Jo, detta citat är från första boken (Hush, hush) =)