söndag 15 augusti 2010

Happy Birthday, Nora Grey!

Den 15e Augusti är Nora Grey's födelsedag och det här firar Fallen Archangel med en giveaway! Jag tror alla kan gissa vad det är dom ger bort? aha! Ett Crescendo Arc!

August 15 is Nora's Birthday!!!
To celebrate we have a little gift for one of YOU... an Advance Reader Copy of CRESCENDO! But of course, you'll have to earn it :-)

If you were Vee (Nora's Best Friend) what would you do for Nora or give Nora to make this her best birthday ever?? Get creative and Send us a picture or video or just tell us about it! Send your email to
contest@fallenarchangel.com by midnight on Sunday, August 22. Contest is open Internationally. We'll pick our favortite. most creative entry to win an ARC of CRESCENDO!
Har ni några ideer på vad ni ska göra? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag tror jag har några små ideer som kanske kan funka! Lycka till :)

Inga kommentarer: