tisdag 17 augusti 2010

Dream Cast - Elliot Saunders

I know. I know! Några dagar sent. FÖRLÅT! Men jag glömde ärligt bort! Haha, men (förra) veckans karaktär är Elliot.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den här karaktären. För det finns inte så mycket sagt om honom utanför boken ,så 'roliga' fakta har jag ingen. Men Elliot beskrivs som en väldigt lång och 'handsome' kille blont hår som räcker alldeles ovanför axlarna och lite 'ruffsigt'. Jag hade inga som helst problem att föreställa mig honom.

För mig är det Alex Pettyfer. Helt klart. Ingen tvekan! Han kanske är lite för gammal för rollen, men jag tror han skulle kunna göra riktigt bra ifrån sig som Elliot! Vad tycker ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska jag vara ärlig har jag alltid tänkt mig Alex som Patch fast med det mörka håret :)