lördag 31 juli 2010

Dream Cast - Patch Cipriano

Rolig fakta:
-Patch skulle från början inte vara en fallen ängel! Utan han var bara ''the ultimate bad boy''. Men han hade inte alltid varit någon bad boy, utan hade ''fallit'' från blivit a good boy , to a bad boy!
-Patch's karaktär är mest baserad på en kille som Becca kände förrut

Patch var rätt så svår att föreställa första gången jag läste boken. Jag fick som 10 olika bilder på hur han skulle se ut, men andra gången jag läste den så fick jag en rätt så klar bild.
Han beskrivs som väldigt mörk. Svart hår, svarta ögon, svarta kläder, skinnjacka - and so on.

Om nu Hush Hush skulle bli en film (något dom inte har planer på!), så skulle jag lätt välja att Matt Lanter ska spela Patch. Jag vet jätte många som är på min sida när det gäller det här (bla. good choice reading som praktiskt taget BAD till Becca att hush hush skulle bli film, så hon skulle få se Matt som Patch!) och jag hoppas att ni också är det!


Däremot, varje gång vi har Dream Cast här på bloggen så väljer jag alltid två olika karaktärer. SÅ, utom Matt Lanter, så tycker jag att Ethan Peck skulle kunna fixa rollen som Patch. Ni som har sett TV serien 10 things I hate about you vet vad jag menar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ingen av de liknar ju ens Patch?? jag kan inte tänka mig att någonn av de skulle kunna spela Patch... jag menar han ska vara "sexig på ett hårt och kantigt sätt"! och ingen av de ens påminner mig om patch! patch ska vara het och det är inte någon av de två killarna.

Lenita sa...

Men håll käften "anonym". Matt Lanter är jävligt sexig. Hoppas verkligen att han skulle få rollen som Patch. Han skulle passa sjuuukt bra!!

Anonym sa...

Inte för att va taskig
men jag tycker inte att någom av dem liknar Patch

Anonym sa...

Inte för att va taskig
men jag tycker inte att någom av dem liknar Patch